7 Nieodparte oferty mające na celu przyciągnięcie klientów do Twojego salonu
Nawet jeśli w Twoim salonie panuje swobodna atmosfera, a klienci czują się za każdym razem jak w domu, prowadzenie biznesu salonowego jest poważnym biznesem, a strategie przyciągania klientów nie są czymś, co należy pozostawić improwizacji. Jeśli zgadzasz się z naszym oświadczeniem, przeczytaj dalej, aby poznać 7 rodzajów ofert i promocji, które sprawią, że Twoi klienci będą chcieli wracać do Twojego salonu ponownie i ponownie. 1) Przyprowadź przyjaciela Oferta "przyprowadź przyjaciela" jest jedną z klasycznych promocji fryzjerskich i od dłuższego czasu jest wykorzystywana do zapełnienia salonów. Jest to wygrana dla wszystkich zaangażowanych, ponieważ salon zyskuje dodatkowego klienta, a klient, który przyprowadził przyjaciela, może otrzymać zniżkę lub inną nagrodę. Sztuczka z tego typu promocjami polega na upewnieniu się, że oferta jest zrównoważona. Nie chcesz, żeby połowa dnia pracy była wykonywana za darmo. Ważne jest, aby znaleźć równowagę pomiędzy atrakcyjnością transakcji a wartością każdej usługi dla Twojego salonu. Aby upewnić się, że Twoi klienci wiedzą o promocjach Twojego salonu, użyj masowych wiadomości SMS, WhatsApp lub e-mail. Portale społecznościowe mogą być wykorzystane do dotarcia do tych, dla których nie masz jeszcze informacji kontaktowych 2. Powrót do szkoły Nieważne gdzie jesteś, prawdopodobnie jest wiele rodzin, mieszkających w pobliżu Twojego salonu, które chętnie skorzystałyby z możliwości otrzymania zniżki na fryzurę dla swojego dziecka wracającego do szkoły. Rodzice często muszą martwić się o nowe mundurki lub ubrania, artykuły szkolne itp., więc oferowanie im czegoś, co zachęci ich do sprowadzenia dzieci na miejsce, jest dobrym pomysłem. Ponownie, jeśli zdecydujesz się zaoferować zniżkę, upewnij się, że nie wpłynie ona negatywnie na średnią dzienną sprzedaż. Zaletą oferowania promocyjnych fryzur dla dzieci jest to, że matka lub ojciec często decyduje się na fryzurę lub cięcie w tym samym czasie - rodzice kochają możliwość zaoszczędzenia czasu i energii! 3) Komentarze rabatowe Ludzie często popełniają błąd zapominając o swoich obecnych klientach, gdy projektują promocje dla swoich salonów fryzjerskich. Właściwie, sprzedaż dotychczasowym klientom jest jednym z najtańszych sposobów na dokonanie sprzedaży! Zaoferuj zachętę w postaci 10% zniżki przy następnej wizycie w salonie dla tych, którzy zostawią pozytywne komentarze na swoich portalach społecznościowych, blogu lub na stronie recenzyjnej, takiej jak Yelp lub innej w tym stylu, która jest używana w Twoim mieście. 4) Co-market z innymi firmami. Pomysł współpracy z innym biznesem może wydawać się wam szalony. Oczywiście, jesteś zajęty skupianiem się na własnym biznesie, ale prawda jest taka, że twoi klienci odwiedzają wiele firm i profesjonalistów innych niż twój salon i warto nawiązać współpracę, nawet jeśli jest ona tymczasowa z biznesem, który uzupełnia twój, aby przyciągnąć nowych klientów. Co-marketing ma na celu połączenie dwóch marek, aby wygenerować akcję marketingową, z której ostatecznie skorzystają obie strony. Spróbuj zorganizować promocje dla Twojego fryzjera z salonami fryzjerskimi, wizażystami, uzdrowiskami, hotelami, planistami ślubów, sklepami jubilerskimi, itp. aby zachęcić klientów do odwiedzin. Inne firmy w pobliżu Twojego salonu, na przykład, mogą być zainteresowane poleceniem Twoich usług, jeśli zapytają o dobry salon w pobliżu. Inny biznes pomaga swoim klientom znaleźć to, czego potrzebują, a Twój salon może skorzystać z nowego klienta. Skuteczne kampanie co-marketingowe generują sytuacje "win-win", które oferują wartość nie tylko firmom partnerskim, ale także ich klientom. Dodatkową korzyścią jest to, że zawsze dobrze jest mieć możliwość łączenia się i nawiązywania relacji z innymi przedsiębiorcami w swojej okolicy. 5. system nagradzania lojalnościowego Pozyskiwanie nowych klientów do Twojego salonu po raz pierwszy to tylko połowa bitwy. Będziesz też musiał popracować nad tym, żeby wrócić i zostać stałym klientem. To właśnie tutaj wchodzi system nagród lojalnościowych, za każdym razem, gdy cię odwiedzają, dostają punkty, co przybliża ich o jeden krok do otrzymania nagrody. Ostatecznie, to od Ciebie zależy, ile wizyt trzeba będzie wykonać, zanim zaczną otrzymywać zachęty i nagrody za swoją lojalność. Te bodźce i nagrody mogą wahać się od kwoty zapłaconej za usługę, do bezpłatnego szamponu, do 20% przy następnej wizycie. Po prostu upewnij się, że Twoje nagrody są nie tylko dobre dla klienta, ale także dobre dla Twojego salonu. 6. urodzinowe rabaty - Wysłanie klientowi e-maila lub wiadomości WhatsApp, aby otrzymał kupon rabatowy lub dał mu produkt na urodziny, na pewno wywoła uśmiech na jego twarzy, a także wzmocni jego relację z Twoim salonem! Zaplanuj wiadomości e-mail dla swoich urodzinowych klientów co miesiąc, aby mieć pewność, że zawsze będą oni otrzymywać Twoje promocje. 7. 3 x 2 Wystarczy spojrzeć na wpływ, jaki ma to na sprzedawców produktów kosmetycznych, aby wiedzieć, jak skuteczna może być oferta 3 za 2. To znaczy, kto z nas może oprzeć się zakupowi niektórych produktów, kiedy czujemy, że otrzymujemy je za darmo? Doskonałym sposobem na realizację tej specjalnej oferty bez poczucia rozdawać produkty jest upewnienie się, że tylko najtańsze z 3 przedmiotów są rozdawane za darmo. Powiedzmy na przykład, że klient jest zainteresowany szamponem, maską do włosów i zabiegiem głębokiej naprawy. Szampon byłby najtańszym produktem, a zabieg głębokiej naprawy jest znacznie droższy, co oznacza, że należy osiągnąć przyzwoity zysk, jednak nie można nie dać klientowi poczucia, że został potraktowany w szczególny sposób. Teraz, gdy wiesz już o niektórych z najbardziej udanych promocji fryzjerskich, dobrym pomysłem może być przeanalizowanie tych strategii z Twoim zespołem, aby dowiedzieć się, co o każdej z nich myślą. Nie wszystkie promocje fryzjerskie są odpowiednie dla Twojej firmy i Twoich klientów. Luksusowy salon może nie chcieć oferować "tanich" produktów, ponieważ nie będzie pasował do ich wyszukanego wizerunku. Zapraszam do zapoznania się z promocjami fryzjerskimi, które są dla Ciebie najlepsze. Jeśli uważasz, że ten artykuł jest przydatny i uważasz go za edukacyjną i dobrą treść dla profesjonalistów z branży kosmetycznej, podziel się nim w swoich portalach społecznościowych. Powiązane artykuły: 1. kolorymetria: Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać najlepsze kolory 2. czego potrzebujesz, aby otworzyć swój własny salon lub centrum urody? 3. inwentarz fryzjerski, cała kontrola, którą musisz mieć
VW dzisiejszym artykule dokładnie przeanalizujemy temat wyboru foteli fryzjerskich, który jest kluczowy dla każdego salonu fryzjerskiego w Polsce. Branża ta rozwija się dynamicznie, co wymaga od właścicieli salonów odpowiedniego wyboru sprzętu, w tym przede wszystkim foteli fryzjerskich...
Jak zostać wszechstronną kosmetyczką?
V Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Jak zostać integralnym estetą? Kosmetyczki integralne to profesjonalistki, które wykonują wszelkiego rodzaju zabiegi upiększające, takie jak m.in. depilacja, zabiegi na oczy...
V Strona główna Blog AgendaPro Porady marketingowe, dzięki którym wypromujesz swój biznes ... Aby mieć udany salon kosmetyczny, nie wystarczy oferować wysokiej jakości usług i mieć najlepszych specjalistów w...