9 marca 2023 Udostępnij

Wskazówki marketingowe, aby wypromować swój salon w 2018 r.

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro
  3. Porady marketingowe, dzięki którym wypromujesz swój biznes ...

Aby mieć udany salon kosmetyczny, nie wystarczy oferować wysokiej jakości usług i mieć najlepszych specjalistów w dziedzinie estetyki. Konkurencja staje się silniejsza każdego dnia i konieczne jest posiadanie skutecznych strategii promocji. Aby to zrobić, możesz zastosować w praktyce następujące wskazówki marketingowe:

Miej aktywny blog

Udowodniono, że prowadzenie bloga może wygenerować 67% więcej potencjalnych klientów. Pamiętaj jednak, że nie wystarczy regularne publikowanie postów. Aby blog działał, musisz dostarczyć swoim docelowym odbiorcom wysokiej jakości treści, które odpowiadają na ich często zadawane pytania.

Udostępniaj treści w mediach społecznościowych

Udostępniaj najciekawsze posty na blogu, ale dodatkowo promuj wiadomości, zdjęcia, infografiki i filmy, które przemawiają do grupy docelowej i pasują do tonu i wizerunku Twojej marki. Na przykład wskazówki dotyczące pielęgnacji włosów kręconych, wskazówki dotyczące głęboko oczyszczającej twarzy itp.

Wykorzystaj Facebooka jako kluczowe narzędzie komunikacji

Facebook osiągnął 2,046 miliarda miesięcznych aktywnych użytkowników, oferując niezrównany zasięg reklamy. Stwórz stronę biznesową, której profil zawiera szczegóły dotyczące lokalizacji salonu oraz wizerunek firmy. Za jej pośrednictwem wchodź w interakcje z odbiorcami, oferuj swoje usługi, obsługuj klientów i promuj kompletny katalog swoich prac, oczywiście zoptymalizowany o wysokiej jakości zdjęcia przedstawiające wyposażenie salonu.

Wykorzystaj reklamę PPC

Płatne reklamy to doskonały sposób na uzyskanie widoczności w sieci, ponieważ pozwalają na segmentację kampanii według lokalizacji i demografii grupy docelowej. Platformy o największym zasięgu w tym zakresie to Facebook Ads i Adwords (64,6% osób klika w Google Ads, gdy idzie kupić przedmiot online).

Ludzie z każdym dniem coraz bardziej dbają o swój wygląd fizyczny, dlatego klientów do Twojego salonu znajdziesz wszędzie. Jedyne co musisz zrobić to poprowadzić ich do swojego lokalu poprzez sprytne zarządzanie marketingowe.

Dodatkowo, jeśli szukasz profesjonalizacji swojego salonu, AgendaPro oferuje kompletne oprogramowanie, które automatyzuje rezerwacje online, zarządzanie zapasami i przepływem pracy. Oferuje również możliwość zarządzania kampanią marketingową, więc musisz się martwić tylko o dostarczanie najlepszych usług swoim klientom.

Daniel Wróblewski

Redakcja mazur.elk.pl