17 lipca 2022 Udostępnij

Unikaj utraty klientów w swoim centrum sportowym

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Sport
  3. Unikaj utraty klientów w swoim centrum sportowym ...

Jednym ze stałych zmartwień ogółu przedsiębiorców jest utrata klientów, powody mogą być różne, ważne jest to, aby wiedzieć, jak poradzić sobie z ewentualnym odpływem klientów. W przypadku centrów fitness i siłowni zidentyfikowaliśmy trzy główne powody, dla których klient rezygnuje z członkostwa w Twojej siłowni: czas, demotywacja i pieniądze.

Czas

Gorączkowe współczesne życie często uniemożliwia nam wykonywanie zadań, które sprawiają nam największą przyjemność, ciągłe zobowiązania i codzienność często kończą się jako wróg numer jeden naszych hobby. W tego typu sytuacjach powtarzają się użytkownicy ośrodków sportowych i siłowni, którzy rezygnują z członkostwa, generując niestabilność w branży fitness.

Strategią radzenia sobie z tą sytuacją jest tworzenie aktywności, które pozwalają użytkownikom efektywnie wykorzystać czas. W tym celu najlepiej zaproponować krótkie treningi , których przykładem jest hitt.Są to ćwiczenia, które wymagają wysokiej intensywności ze względu na ograniczone ramy czasowe. Tak więc w ciągu zaledwie 15-20 minut Twoi klienci będą mogli maksymalnie się wytężyć i zapomnieć o codziennych obowiązkach.

Demotywacja

Innym powodem, dla którego ludzie przestają ćwiczyć, jest sytuacja, gdy przestaje to być hobby, a staje się obowiązkiem. Jednym ze sposobów na uniknięcie demotywacji jest wprowadzenie mechaniki gry i treningu grupowego. Wprowadzenie tego typu zajęć pomoże uniknąć porzucania nauki i wzmocni pozytywne aspekty związane z uprawianiem sportu.

Pieniądze

Czynnik cenowy również odgrywa rolę, jeśli chodzi o ocenę, czy kontynuować aktywność fizyczną, czy nie. Jednak niejednokrotnie menedżerowie lub właściciele siłowni nie przewidują tej rzeczywistości. Aby uniknąć tego typu sytuacji, kluczowe jest poznanie w porę opinii swoich klientów, a do tego dobrą alternatywą jest zastosowanie badań satysfakcji. Mając te cenne informacje, kolejnym krokiem jest stworzenie atrakcyjnej dla klientów strategii cenowej. W tym celu najlepiej jest tworzyć różne kampanie w ciągu roku i wykorzystywać specjalne daty. Na przykład kampanie świąteczne lub walentynkowe z określonym procentowo rabatem. Ponadto możesz stworzyć specjalne plany w celu zwiększenia lojalności, takie jak plan rodzinny lub 2x1.

Powiązane artykuły:

  1. Wszystko co musisz wiedzieć o instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu kosmetycznego.
  2. Stwórz reklamę, która przyciągnie do Twojego salonu wielu klientów.
  3. Twórz atrakcyjne broszury i zobacz przykłady najlepszych z nich.

Daniel Wróblewski

Redakcja mazur.elk.pl