29 maja 2022 Udostępnij

W jaki sposób oprogramowanie dla fryzjerów usprawnia komunikację z klientami?

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Salony fryzjerskie
  3. Jak oprogramowanie dla fryzjerów ...

Zapewnienie doskonałej obsługi klientom Twojego salonu fryzjerskiego nie ogranicza się do czasu spędzonego przez nich w Twoim lokalu. Dobra obsługa zaczyna się już w momencie umówienia się na spotkanie. Łatwość skontaktowania się z Tobą będzie pierwszym wrażeniem, jakie odniosą z Twojej firmy. Dlatego dobra komunikacja jest kluczem do budowania lojalności klientów.

Dzięki programowi internetowemu dokonywanie rezerwacji jest bardzo proste i praktyczne, bez konieczności dzwonienia lub oczekiwania na obsługę w godzinach pracy. Oprogramowanie dla barber shopów umożliwia umówienie się na wizytę w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca za pomocą urządzenia mobilnego.

Właściwe komunikaty we właściwym czasie

Ułatwia wdrażanie strategii marketingowych. Dzięki informacjom przechowywanym w bazie danych możliwe jest automatyczne wysyłanie spersonalizowanych wiadomości przypominających na przykład o konieczności umówienia się na spotkanie.

Nawiązanie kontaktu z klientem w specjalnym dniu, np. w dniu jego urodzin, i wysłanie mu wiadomości z gratulacjami oraz bonu upominkowego sprawi, że poczuje się on doceniony. Tego typu działania, które pokazują, jak bardzo są dla nas ważni, są niezwykle skuteczne w budowaniu lojalności klientów.

Efektywna komunikacja z klientem pozwala uniknąć niepowodzeń przy ustalaniu terminów i ogranicza liczbę nieobecności. Dzięki oprogramowaniu barber shop nie ma miejsca na błędy ludzkie, takie jak umawianie dwóch klientów w tym samym czasie lub przestoje, a wiadomość jest wysyłana z wyprzedzeniem kilku dni lub godzin, aby przypomnieć o umówionej wizycie.

Komunikacja przynosi korzyści także wtedy, gdy odwiedza Cię klient. W bazie danych przechowywane są informacje o każdym z nich, od rodzaju usługi, o którą zwykle proszą, po sposób picia kawy, co pozwala na zapewnienie spersonalizowanej i sprawnej obsługi.

Oprócz wielu innych korzyści, dziennik online ułatwia organizację pracy salonu fryzjerskiego i usprawnia ją, zapewniając jednocześnie doskonałą komunikację z klientami.

Daniel Wróblewski

Redakcja mazur.elk.pl