Promocje w spa
- Strona główna
- Blog AgendaPro Estetyka
- Promocje w spa
Dynamizm codziennego życia doprowadził nas do nadmiaru zajęć i prawie braku czasu na odpoczynek, rozumiejąc go jako tę regenerującą przerwę, która pozwala nam połączyć się z samym sobą i uwolnić od ciężaru obowiązków dnia codziennego. Głównym powodem jest czas, ale kolejnym, i to o dużym znaczeniu, są koszty.
Obecnie jednak istnieje modalność, która zdobywa zwolenników i staje się zbawieniem dla tych, którzy postrzegali spa jako luksus lub jako coś przeznaczonego dla przyjemności małej grupy: promocje spa. Ta idea zrobienia tej krótkiej przerwy, ale zrobienia różnicy nawet w zakresie ogólnego zdrowia i zapewnienia jakości życia, a także skoncentrowanej witaminy, nie jest już niemożliwa i jest w zasięgu większości ludzi.
Pomysły na promocję spa
Poza dobrą ceną, rabatem, którego ludzie oczekują, gdy chodzi o wręczenie prezentu lub osobiste korzystanie z tej przyjemności, uzdrowisko musi spójnie zaprojektować propozycję promocyjną, która przechodzi od przyciągania nowych klientów atrakcyjnymi rabatami, do nagradzania tych stałych klientów, którzy będą również służyć jako referencje dla innych lub ambasadorów marki i którzy polecą uzdrowisko swoim relacjom.
Karty lojalnościowe i kody rabatowe, które nagradzają długoletnich klientów, pozwalają zaoferować klientowi zniżkę zależną od wielu czynników, takich jak liczba dokonanych przez niego zakupów, czas, jaki wybrał na pobyt w spa, oraz kwota, jaką wydał na swoje zakupy.
Mówiąc o rabacie za liczbę zakupów lub rezerwacji, można zamieścić kartkę z informacją, że za każde pięć lub dziesięć wizyt w spa, kolejna będzie miała ustalony wcześniej procentowy rabat- 10%, 20%, a także darmowy prezent.
W przypadkuczasu spędzonego w spa, klient będzie również korzystał z rabatu, jeśli wykupi miesięczny lub roczny abonament spa, ponieważ ma gwarancję, że będzie powtarzającym się klientem - zwłaszcza poza sezonem. Chodzi tu o to, że jeśli wejście do spa jest w cenie, to miesięczny lub roczny abonament daje darmowy miesiąc lub umożliwia nieograniczony dostęp, dzięki czemu klient otrzymuje rabat, nawet do 50%.
Zniżki na konsumpcję w spa to doskonała opcja, ponieważ klient ma dostęp do rabatu, jeśli przekroczy określone kwoty, a nawet może zdecydować się na nagrody, takie jak między innymi masaż, sesja mezoterapii, refleksologia.
Zalecenia dotyczące prezentacji rabatów
Przedstawianie promocji Spa również ma swoje ciekawe punkty, na które warto zwrócić uwagę, dla przykładu wymieniamy niektóre z nich:
- Podkreśl nową cenę, przekreślając poprzednią.
- Podkreśl nową cenę, zaznaczając procent, o jaki zostanie obniżona.
- Ustal maksymalny czas, w którym promocja będzie obowiązywała, tak aby zachęcić klienta do zakupu - odwołując się do pilności.
- Zamieść pojęcie wartości dodanej zamiast ceny - umieszczając to, co normalnie by kosztowało i to, co zapłacą teraz.
Innym dobrym punktem jest wykorzystanie produktów kosmetycznych lub odżywczych sprzedawanych w spa, które mogą służyć jako nagrody lub dodatkowe oferty, takie jak kremy, żele, aromaterapia, żywność, witaminy, ręczniki, maski i wszelkie inne przedmioty używane podczas sesji spa. Można je dodać do promocji poprzez wyprzedaże, karty podarunkowe, prezenty na specjalną datę lub po prostu oferty.
Udowodniono, że słowa te mają taką moc, że zwiększają sprzedaż, ponieważ klient dostrzega, że oszczędności są znacznie większe i rozumie, że jest to sprzedaż bezpośrednia, bez pośrednika, który otrzymuje prowizje, czyli że kupuje po najlepszej możliwej cenie.
Oferowanie wszystkiego za darmo
Taka formuła byłaby ryzykowna, ale zakłada, że zrozumienie tego, co jest darmowe, to nic innego jak rabat zastosowany w inny sposób. Klasyczne "zapłać 2 i otrzymaj 3", które wielu klientów interpretuje jako otrzymanie produktu lub usługi całkowicie za darmo, to nic innego jak 33% zniżka; ale sposób jej wypowiedzenia sprawia, że jest to naprawdę nieodparta oferta, która z prostego psychologicznego powodu prowadzi kupującego do myślenia, że jeden z produktów jest całkowicie darmowy.
Wreszcie, innym wariantem wykorzystania mocy gratisu jest oferowanie darmowej usługi, gdy inna usługa została już zakupiona: "otrzymaj darmową sałatkę przy zakupie sesji masażu".
Krótko mówiąc, chodzi o postawienie się w roli klienta i odwołanie się do motywacji, które prowadzą do tego, że chce on je kupić, bo to od nich i od technik sprzedaży będzie zależał sukces promocji spa.
Przykłady promocji w spa
Oto kilka przykładów promocji spa, które możesz wdrożyć w swoim biznesie:
-
Głębokie oczyszczanie twarzy + mikrodermabrazja
-
Oczyszczanie twarzy + Złuszczanie
-
Depilacja brwi + bozo i gratisowe cieniowanie
-
Masaż ciała + sauna parowa + jacuzzi minut
-
Masaż relaksacyjny + masaż antystresowy
-
Sesja aromaterapii + joga
-
Depilacja dwóch obszarów ciała i trzeci za darmo
-
Ultradźwiękowy Peeling twarzy + Maska (w zależności od rodzaju skóry).
Artykuły powiązane
1. Przykłady broszur i jak je zaprojektować w atrakcyjny sposób.
2. Zaprojektuj swoje cenniki, aby generować większą sprzedaż.
VW dzisiejszym artykule dokładnie przeanalizujemy temat wyboru foteli fryzjerskich, który jest kluczowy dla każdego salonu fryzjerskiego w Polsce. Branża ta rozwija się dynamicznie, co wymaga od właścicieli salonów odpowiedniego wyboru sprzętu, w tym przede wszystkim foteli fryzjerskich...
Jak zostać wszechstronną kosmetyczką?
V Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Jak zostać integralnym estetą? Kosmetyczki integralne to profesjonalistki, które wykonują wszelkiego rodzaju zabiegi upiększające, takie jak m.in. depilacja, zabiegi na oczy...
V Strona główna Blog AgendaPro Porady marketingowe, dzięki którym wypromujesz swój biznes ... Aby mieć udany salon kosmetyczny, nie wystarczy oferować wysokiej jakości usług i mieć najlepszych specjalistów w...